-
<div id="ak_returns_banner_45afb636-285f-4df7-b9e9-292d9285ce95"></div>
PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU
W ZWIĄZKU Z WYSTĄPIENIEM WADY W OPARCIU O ART. 556 KODEKSU CYWILNEGO ZGŁASZAM REKLAMACJĘ WG PONIŻSZEGO OPISU.
REKLAMACJA KIEROWANA DO:
Dane firmy:
MAZUREK s.c. Mirosław Mazurek, Aldona Wierak
ul.Żwirki i Wigury 14 B, 17-300 Siemiatycze
e-mail: sklep@mazurek-buty.pl
tel. +48 85 655 23 88, 796-882-924
Zgłaszający:
Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................
Adres konsumenta: ............... .............................................................................................
Telefon kontaktowy: .......................................... Adres e-mail:.........................................
Data nabycia towaru ................................ Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................
Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................
Cena zakupu brutto .....................................................................
Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) ................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ….................................................................................
Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania butów. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem. ....................... ….............................................
Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację
*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.